ja tornem a ser-hi. Ara ens trobem a la regió de Gorenjiska. En aquesta regió tot i que la natura està molt present ha quedat en un segón pla, aixi que hem canviat les xiruques per unes sabates més cosmopolites.
Ahir de bon mati ens van aixecat amb el dia un pél núvol, pero tot i així ens van decidir a baixar a fer una volta al llac de Bled. Just en arribar-hi per art de magia el sol va apareixèr, la veritat és que era un espectacle. El llac fa 6 km de perimetre que es poden fer a peu sempre acompanyats per ànecs i un entorn de flors de tots colors.


Obviament nosaltres vam disfrutar moltissim però l'Oriol era per veure'l. Anava boig darrere dels aneguets que pobrets saltaven ràpidament a l'aigua, el més atrevit va ser aquest tan maco que va desafiar al petit. La volta a part del llac ens va portar bona part del matí, perque francament és inevitable fer constants parades per apreciar tots els punts de vista que ofereix.


En arribar l'hora de dinar vam tornar cap a l'apartament, que no us hem dit però es tooooot verd, es veu que aqui aquest color els encanta i vaja dormim amb un nordic verd, portem pantunfles verdes, mengem amb cuberts verds i ens eixuguem el cul amb paper verd!!!!
Com que no va haver manera de que l'Oriol fes la siesta, es va passar de les 14 a les 16h, obrint i tantcant la nevera i uns calaixos i entrant i sortint del plat de dutxa, vam decidir tornar a sortir d'hora i visitar el castell "Grad" que està ubicat en una de les colines que envolta el llac.
Allà vam poder gaudir d'unes vistes espectaculars, sencillament impressionant.

També vam aprofitar per visitar el museu del castell, on l'Oriol a part d'escombrar tot el parquet va descobrir un home de llauna que no es movia, que curioooooosssss!!!
Per cert aquest és el típic lloc on es poden fer sopars romàntics o molt molt pijos com ara aquesta colla d'estirats que ens vam trobar!! - pura enveja, ja ja ja ja -

I per finalitzar el dia, tots tres vam anar a sopar de "luju" una bona truita/trucha de riu a un restaurant recomanat per l'amo del green apartment on l'Oriolet va ser el centre d'atenció!!!

(....)
El dia d'avui ha començat amb un sol i una calor de justicia. De bon matí després de carregar tots els bartulos per passar el dia hem arribar a Ljubjana, la capital d'Eslovenia, la city. El centre d'interés no és del tot gran, però es maquissim.

Haig de dir molt en favor dels eslovens que tenen una ciutat impecable en tots els aspectes. D'aquest país ens estàn sorprenent dues coses: una d'elles és el savoir faire, la cura en tot tipus de detalls i l'altra és l'esport. Segons l'amo del greeen apartment, que es Croata, els eslovens estàn bojos per l'esport. Noies, haurieu de veure com són els eslovens! I aixó ho dic perque haurieu de veure com són les eslovenes, tambe!


Avui era dia de mercat així que "aprovechando que el pisuerga pasa por Valladolid" hem fet algunes compres, quins tomàquets deu meuuu!!!



Més tard hem agafat un tren turístic, si si nosaltres!!!!, basicament per estalviar-nos una bona pujadeta fins als castell. I clar!!! era dissabte, dia de casaments, n'hem vist 3 o 4.



I per acabar el dia hem anat fins a un poblet, Kamnic, que cap guia recomana però que el Marc va llegir a no sé quin foro que valia la pena anar-hi quan eren les festes. Per un moment hem dubtat, allò estava més mort! Però no, no, mireu el que ens hem trobat: la Eslovenia profunda!!

.... c'est fini ....
Hvala, hvala per seguir-nos :-D










Sencillament espectaculars les fotos.
ResponEliminaFelicitats
ei parella............!
ResponEliminaQuin cel mes blau..........!!!jejeje
ja podeu anar penjant la senyera!!!!ok?
que EEEEEEEEEEEEEEslovenia tambe sentir el crit català!!
INDENPENCIA JA!!!
Hola guapos!!!!
ResponEliminaVeig que us ho esteu passant pipa!! i l'Oriol només se li ha de veure la cara de content!!
Quins paisatges i quins castells!!! Tot es veu molt bonic!!!
Roci, fes d'amagat alguna foto als eslovencs... que ens poguem deleitar quan torneu!!! jeje
Un petonàs x 3 i a seguir gaudint!!!