Bé, l'any passat veu poder descansar del nostre bloc estiuenc, degut al naixament de l'Oriol, però aquest any..... tornem a l'atac!!!!!
Hem decidit marxar al Setembre, així no teniu l'excusa de que esteu de vacances per no veure el Bloc!
I aquest cop toca un altre tipus de destí bastant diferent al que us teniem acostumats, però que amb la presència del super Oriol pot ser encara més entretingut!
El perquè del nom del Bloc: eeeeeeeeeeslovenia!
El crit de guerra de l'Oriol és "eeeeeeeee""eeeeeeeee""eeeeeeeee""eeeeeeeee""eeeeeeeee""eeeeeeeee""eeeeeeeee""eeeeeeeee", i així es pot estar hores i hores.
I adjuntant el seu crit de guerra amb el país on anem...... doncs ha sortit el nom. A ell està clar que li agrada molt el nom del bloc, només heu de veure el video!
ja veuras quan escolteu la resta de la paraula:
ResponEliminaEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrspaña!!
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Sort
Carles