De moment el sol no ens vol acompanyar, sort que la pluja tampoc. Tot i així els paissatges que estem veient ens estan agradant molt, o sigui que no sé que pensariem si els poguessim veure amb sol.
El segon dia a Bovec l'hem dedicat a pujar a un port de montanya, davant el pic Mangart, molt a prop de la frontera amb Italia. L'ascens per una carretera estreta amb moltes curves ha estat de pel·lícula, unes muntanyes que cada cop s'anaven fent mes grans i mes rocoses davant nostra. A dalt de tot, l'Oriol ha pogut disfrutar de la companyia de les ovelles que les perseguia amb molt entusiasme..... llàstima que les ovelles no hagit disfrutat tant amb l'Oriol!
Després hem creuat la frontera per anar a dinar al llac del Predil, que segur que amb sol és molt més maco. De totes maneres vem poder gaudir d'una desfilada de Harleys, amb tots els seus moteros i les seves indumentaries....... quina colla de frikies!
I es que més tard ens van explicar que la primera setmana de setembre a Aústria ( que està molt a prop d'aquest llac ) hi fan la trobada de Harley's més gran de tot europa, així doncs no es d'extranyar que portem aquests dies compartin carretera amb motos i motos, cosa que a l'Oriol li encanta , excepte quan acceleran i fan aquell soroll tant estrident!
Per acabar la jornada ens vem a costar a la vall de Malvasia, on hi fan un formatge de cabra molt típic i molt bò, que si us porteu bé podreu tastar.
El tercer dia vem passar de l'alta mutanya a la zona baixa del riu Soca, per anar a veure dues perles de la zona.
La primera a la població de Kobarid, una cascada que ens va deixar acollonidosss ( com deia el Màgic Andreu, que ningú sap que se n'ha fet! ), la cascada Scokjan
La veritat es que no només la casacada és al·lucinant sinó que tot el recorregut fins arribar-hi és fantàstic. Sort que no és massa llarg, perquè l'esquena del Marc portant el pes de l'Oriol, comença a passar factura, i només estem al tercer dia, a veure com acaba!!








La segona és unes gorges amb mil i una cascades, un recorregut ben adaptat per tothom i increiblament maco, les gorges de Tolmin.
No sé si les fotos fan justicia a tots aquest llocs, però en directa us asegurem que es increible de veure, naturalesa en estat pur!
i de moment, com no podia ser d'una altre manera, el que s'ho passa millor és l'Oriol, que viu com un rei, a dalt la motxileta amb vistes privilegiades, a menjar quan ell mana, i a dormir a qualsevol lloc... quina vida!!!!
i per les seves cares i expresions també li està agradant molt tot plegat, hi han tantes pedres per tocar, tants bastonets per agafar i tantes floretes per arrencar que es torna boig!
El quart dia toca fer el port de Vrsic, un pas de muntanya que ens portarà al següent destí: Bled. El port consta de 50 curves d'aquestes de paella! sort que cap dels 3 ens marejem, perque la veritat es que agafat amb les curves i a sobre vigila que cap motero se't tiri a sobre!
Això si.... les vistes son bestials! unes quantes parades per anar descansant i fent fotos i cap a Bled!!! la perla d'eslovènia!
Continuarà!......
punts a destacar:
-aquí tothom sap anglés, és a dir, al revés d'espanya! i tothom també inclou la carnissera de 60 anys que s'està a punt de jubilar..... mare meva que retrassats que anem
-totes les carreteres estàn impecables...... a veure si aprenem.
-ni un paper a terra.... però ni un eh!




















Com mola nois!!!! I com sta el nen... Per menjar-se'l!
ResponEliminaNúria
ei marika!! no veguis quines pedras....!!aquesta tant grisa es la del
ResponEliminareportatge aquell que vem veura no? tu si que sabes!!
haveura si li compreu l,altre sabata el Oriol que amb una sabata no es
camina (1foto) jeje
apa fiera.......aqui molta calor!! quant tornis ja portaras la mmotxilla tu
que ja estaras en forma!!!jeejje
ojo amb el aju!!!
Del kesu paso. ecs!!!
ResponEliminaI insisteixo: bolets?
Nois el blog com sempre esta quedant guapo,guapo!I les fotos increibles!A l'Oriol se'l veu estupendo i a vosaltres tb!Pero Marc cuida't aquesta esquena..
ResponEliminaJo ja he tornat a la feina,a la crua realitat,i es mooolt dur!S'esta millor a casa que a l'hospital...
Disfruteu vosaltres que podeu,ens veiem a la tornada!
No deixeu d'explicar-nos tot el que us passi!
Els consogres