dilluns, 3 de setembre del 2012

Bovec

Primer i segon dia de vacances. Ahir dissabte se'ns va passar sense donar-nos compte. Que si l'avió surt una hora més tard - per cert, el vol fantàstic, l'Oriol va fer una petita marranada però la resta la va passar dormint, dinant i jugant amb les explicacions en cas d'emergència-, a la arribada a l'aeroport vam haver d'esperar una hora més fins aconseguir un cotxe en condicions ja que amb un Citroen C3 poca cosa podiem fer!
Un cop instal·lats al cotxe, au, "carretera i manta". Xinoxano vam començar a deixar enrera la Italia belissima, on encara vam aprofitar per berenar un bon gelat en copa, i mirar cap al nostre destí, Eslovènia.
Definitivament, l'entrada al país va ser molt obvia, el paissatge natural així com l'arquitectura dels pobles canvia de sobte, en pocs kilometres. Boscos tupits, cascades per doquier i  pobles molt rurals sempre envoltats d'un skyline de muntanyes.
A mitja tarda ja hi erem a Bovec, el nostre primer destí a Eslovènia. El Marc, molt encertat, l'ha descrit com el Llavorsí d'Eslovènia. Empreses d'esports d'aventura, canoas riu avall, rafting, alpinisme, i un entorn natural maco maco maco!
Ens hem intal·lat en un apartament "super maju", i és que mapa en mà anàvem buscant uns apartaments que segons el Marc es deien Supermaju quan en realitat es deien Supermjau!! La veritat és que sembla que estiguem vivint en un escenari d'una botiga Ikea, toooot és Ikea, desde el nordic del llit fins als estris de cuina. Aixó si, tot està impecable i no falta cap detall. L'amo dels apartaments es un noi molt atent que ens ha donat molta informació sobre els voltats i llocs on poder a anar amb l'Oriol.

Avui, seguint els consells del propietari de l'apartament, hem fet un parell de passejadetes a prop del riu Lepeniica, unes gorges plenes d'aigua, i un passeig romàntic pel voltant del riu amb cascades.
L'Oriol estava encantat amb tanta vegetació i es tornava boig quan el possavem a caminar perque al terra hi havien tantes pedretes, branques, fulles i formigues que no havia manera d'avançar. Clar ell és un home de detalls, ja ja ja. Ha estat tota una experiència per ell perque ha quedat ensimismat amb el continu rumor de l'aigua del riu passant, de fet ha estat un molt bon somnifer i el petit ha fet una bona dormida a la cadireta.
Be, com que una imatge val més que mil paraules aqui us deixem una mostra del dia d'avui!

PD: aquest post el dediquem molt especialment al Martí, que avui ha vist per primer cop el món! Benvingut Martí!!!!




2



















5 comentaris:

  1. Ostres que maco! per l'Oriol deu ser una passada tot aixo tant nou i estar tot el dia junts ... molt be! Molts petons de la Mafe i de la Laia q ja te un mes i 20 dies!!! I meus, es clar
    .... diu la radio : vui el transit ja torna a ser l'habitual i els problemes i les aglomeracion per entrar a Barcelona vla bla bla ... us sona a vacances ehh!!!
    Carles

    ResponElimina
  2. I bolets?

    SepElevenForever

    ResponElimina
  3. Q guapo el lloc i q guapos los 3.
    Petonets
    Mafe

    ResponElimina
  4. Quina enveja malparits!

    Recordeu agafar el telefèric, que la Roci no és tan muntanyetes.

    Isaac

    ResponElimina
  5. Jo a l'estil Emma de plats bruts us dic: Qué xulu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jajajajaja
    Disfruteu molt family que les vacances passen volant.
    Ara us envio un mail amb un raport sobre la vinguda al món del Martí.
    Petons
    La partner!!!!

    ResponElimina